FAQ - Často kladené dotazy
Možná se chceš zeptat na něco, co naše uživatele zajímá častěji než ojediněle. Než nám napíšeš, koukni se na proto otázky níže, možná svou odpověď objevíš už tady. Pokud odpověď nenajdeš, napiš nám přes formulář dole na stránce.
Jaký Hardware nebo zařízení potřebuji k provozu Předplátka?
Není to vůbec nic složitého, žádné instalovaní, žádné nastavování. Vše jsme udělali co nejjednodušší. Předplátko běží u nás na serveru a můžeš se do něho připojit, zaregistrovat a používat ho z jakéhokoli počítače. Pro zpracování předplátkových voucherů od hostů budeš potřebovat mobilní zařízení, které umí přečíst QR kód. To dnes umí skoro každý mobil s foťákem. Nic dalšího nepotřebuješ.
Liší se nabídka jídel restaurací v Předplátku od jejich běžného menu?
Obvykle ano. V běžném menu své restaurace máš uvedeno vše, co tvoje restaurace nabízí. V předplátkovém menu je ale uvedeno jen to, co má smysl nabízet jako jídla pro předplacení. V předpládkovém menu tak může být klidně jen jedno jídlo, které navíc ani běžně není ve tvé standardní nabídce. Samozřejmě ale můžeš do Předplátka vložit všechna tvoje jídla, stejně jako sezónní nabídky, občasné akce zaměřené na jeden druh masa, sezónní speciality nebo jakékoli jiné nabídky. Je jen na tobě, kolik svých jídel budeš přes Předplátko nabízet.
Může host k jídlu objednanému přes Předplátko na místě doobjednat nějaké další položky, třeba nápoj nebo dezert?
Ano, samozřejmě může a to také pro tvou restauraci představuje další prodejní potenciál. Předplátko ti přivede hosta s objednávkou a ty mu můžeš prodat cokoli navíc. Ovšem to, co bude zákazník dokupovat na místě, už není možné zahrnout do voucheru Předplátka. Host musí tyto objednávky zaplatit zvlášť.
Jak poznám hosta, který má Předplátko?
Tvůj personál hosty s Předplátkem určitě pozná na první pohled. Tito hosté nebudou čekat na jídelní lístek, ale rovnou předkládat mobil s QR kódem pro jejich objednané jídlo.